Talang från Linköpings universitet får sommarjobb inom iOS-utveckling på Stockholmsbaserade tech-bolaget Kivra

Vår framgång bygger på vår förmåga att attrahera, rekrytera och behålla talang. I april var vi på plats på Medieteknikdagarna i Norrköping för att dela med oss av våra erfarenheter och för att leta efter talanger. Oscar (t.v. i bild) var en av de civilingenjörstudenter som visade intresse för Kivra och han får nu möjligheten att jobba med iOS-utveckling hos oss i sommar.

Det var många som lockades av det faktum att vi inte erbjöd ett traditionellt sommarjobb utan att vi istället hade förslag på olika projekt där man som student är med från början till slut. Vi hade två riktigt bra dagar i Norrköping och därför känns det såklart riktigt roligt att det också resulterade i att vi träffade Oscar som under sommaren får möjlighet att bli en del av vårt frontend-team och jobba med iOS-utveckling hos oss.

Tack till er som anordnade MTD2013 och varmt välkommen Oscar!

Jobba på Kivra
Kivras framgång bygger på vår förmåga att attrahera, rekrytera och behålla talang. Rätt människor är en förutsättning för att vi på Kivra ska skapa fantastiska tjänster och ett framgångsrikt bolag! Med den inställningen bygger vi Kivra med allt vad det innebär och vågar därför sticka ut hakan med att vi skapar ett av Sveriges mest spännande företag.

Oavsett om din passion är teknik, design, marknad, affärsutveckling eller försäljning så är vi övertygade om att vi kommer kunna erbjuda dig en utmanande och spännande framtid i ett högt tempo. Du kommer att jobba med namnkunniga och drivna kollegor i ett företagsklimat som främjar personlig och professionell utveckling. Välkommen med din ansökan till jobb@kivra.com.