RAW på turné går över gränsen

Våren 2014 åker RAW återigen ut på turné. Förutom ett nytt gäng grymma artister, med material som kommer att få dig att kikna av skratt, korsar RAW för första gången landets gränser. Med ett turnéstopp i Norge har Mårten Andersson, ägare och grundare av RAW comedy club, tagit succékonceptet ytterligare ett steg vidare.

–  Efterfrågan har varit så stor under en längre tid, därför känns det extra roligt att vi nu kan besöka Norge. Det ska bli riktigt kul att stå på den norska scenen, speciellt tillsammans med en av norges främsta komiker Martin Beyer-Olsen, säger Mårten Andersson, VD och grundare av Knakelibrak Produktion.

Med på turnen åker Thomas Järvheden, Hasse Brontén, Martin Beyer-Olsen (NO), Gabriella Francis (US), Messiah Hallberg och Mårten Andersson.

RAW åker ut på vägarna den 25 februari 2014 och besöker 14 städer under 14 dagar.

Läs mer på www.rawpaturne.se

Biljetter
Biljetter till RAW på turné släpps den 1:a oktober. Biljetterna säljs via Ticnet.se och lokala arrangörer.

För mer information och intervjubokning, kontakta:
Malin Ekblom, malin.ekblom@knakelibrak.se , 076-77 85 500

• raw på turné
  • mårten andersson
  • hasse brontén
  • thomas järvheden
  • messiah hallberg
  • raw comedy club
  • stand up

Om Knakelibrak Produktion
Knakelibrak Produktion AB grundades 2002 av nöjesentreprenören Mårten Andersson. Verksamheten består av TV-produktion, LIVE och artistmanagement. Förutom välkända varumärken som Boka LIVE och RAW comedy club är Knakelibrak dessutom promotor för större internationella artister som b.la. Eddie Izzard och Jerry Seinfeld.

Visste ni förresten att namnet Knakelibrak inspirerats av den lilla blå elefanten Pellefant, som allitd lyckades klara sig ur besvärliga situationer med sin knakelbraklåt.
För mer information besök www.knakelibrak.se

Tobbe Ström

Presskontakt Marketing & PR manager