Miljonvinnaren Carina Wennman tillsammans med Kombispels VD Jonas Lindholm //Foto: Peter Knutson

Carina från Bjurholm vann en miljon i Kombilotteriet

Carina Wennman från Bjurholm är nybliven miljonär efter att ha snurrat fram en miljon kronor i Kombilotteriet. I fredags var hon i Stockholm för att snurra på jackpotthjulet.

Carina Wennman kom till jackpottdragningen  i Stockholm tillsammans med bästa väninnan. Efter en spännande tillställning stod det till slut klart att Carina vunnit en miljon kronor.

– Jag har faktiskt inte varit så nervös inför det här. Jag har vetat om att jag skulle hit och snurra på hjulet så jag har haft lite tid att förbereda mig, säger Carina Wennman efter dragningen.

Exakt hur hon ska använda pengarna har hon inte bestämt. Förutom en sak, nu ska hon byta spis, kyl och frys hemma i villan. Sedan blir det en resa till Cypern tillsammans med bästa väninnan.

– Jag tror nog det blir några fler resor också. Jag har inte rest så mycket så det finns en hel del för mig att upptäcka. Kanske blir det en kryssning på Medelhavet eller en tur till Skottland.

Och någon form av firande med vänner och bekanta blir det nog när hon kommer hem. Det är ju inte varje dag man vinner en miljon.

Carina Wennman vid jackpotthjulet //Foto: Peter Knutson