Stefan Renberg ny tf VD för IT-bolaget Koneo

Pressmeddelande   •   Mar 27, 2019 09:13 CET

Koneo AB har fått en ny tf VD, Stefan Renberg. Stefan tar över efter tidigare VD Jimmy Rylander, som inte längre är operativ i bolaget.

Stefan har varit länge inom Koneo och visat stort engagemang, vilja och ansvarstagande både i tidigare roller samt i nuvarande roll som affärsområdeschef för Cloud Solutions samt styrelsemedlem.

" - Det känns väldigt spännande att axla tf VD-rollen i ett bolag som Koneo. Vår vision att alla ska ha möjlighet till ett flexibelt arbetsliv, är något som ligger mig varmt om hjärtat och vi drivs av att hjälpa våra kunder att lyckas. Vi har en affärsidé som jag tror starkt på och väldigt många kompetenta och engagerade medarbetare runt om i Sverige. Det ska bli mycket roligt att driva verksamheten framåt tillsammans med kollegor, samarbetspartners och kunder!" säger Stefan Renberg.

Vår vision är att alla ska ha möjlighet till ett flexibelt arbetsliv. Därför vill vi också utmana företag, myndigheter och organisationer till att låta de anställda få hitta sin egen balans i livet. Vi tar ansvar för att våra lösningar fungerar och gör de inte det så finns vi alltid nära till hands. Vi jobbar med våra kunder, åt våra kunder och för våra kunder.