Träffa och intervjua Carolina Gårdheim på Allt för hälsan nu på fredag

Kreativ Insikt deltar i mässan Allt för hälsan den 8-11 nov på Stockholmsmässan i Älvsjö. Då finns möjighet att träffa och intervjua Carolina Gårdheim, livskonstnär och grundare av Kreativ Insikt, under fredagen den 9 november då hon är på mässan kl 10-12 i montern, och även tillgänglig för ev intervjuer efter lunch.

Passa på detta tillfälle att få en inspirerande artikel till din tidning eller blogg!

Carolina Gårdheim gick in i väggen hösten 1997, men lyckades vända depression och mörker till drömlivet, där hon idag driver ett framgångsrikt företag som inspirerar andra att leva sina bästa liv och att sprida kärlek i världen. Privat lever Carolina sin dröm i en inspirerande miljö nära havet i skärgården tillsammans med man, som också arbetar i företaget, och deras två pojkar.

Carolina har många bottnar i sin historia – från utbränd till passionerat levande, från påläggskalv och karriärist till författare och formgivare, från att lyssna på andra till att lyssna till det egna hjärtat och skräddarsy livet, från att vara till lags till att styra sitt eget liv, från att vara anställd till egen företagare, från ensam och hopplös till familj och med oändliga möjligheter. Carolina har gjort en resa som många bara drömmer om och hon inspirerar gärna andra att börja lyssna till sina hjärtan och våga följa sina drömmar.

Carolinas bok Släpp loss din inre livskonstnär! – Börja leva ditt liv, som kom ut 2011, har av en recensent kallats för "den kompletta boken inom personlig utveckling". Här delar hon med sig av din livsresa och de många matnyttiga verktyg hon stött på genom åren och som hjälpt henne själv att utvecklas vidare. Boken ligger till grund för kursen med samma namn, som hålls av fristående kursledare över landet.

Förutom genom sina böcker, inspirationskort, smycken med budskap och andra produkter för både vuxna och barn, inspirerar Carolina också genom den egna butiken på Hornsgatan 29 i Stockholm, genom betraktelser på hemsidan, sin blogg, månatliga nyhetsbrev, Facebook och inspirationsutskick.

Kontakta gärna Dag Gårdheim, tel 0701-90 18 61, för att boka en tid med Carolina.

Kreativ Insikt finns i monter A07:19. Varmt välkommen!

Kreativ Insikt vill sprida kärlek och hjälpa öppna och nyfikna människor till ett mer harmoniskt liv. Det här gör de sedan 2003 genom att designa presenter och vackra vardagsting med tanke och mening, som säljs genom egen butik, webbutik och cirka 800 återförsäljare över hela landet. Företaget ger också ut böcker och hittills (aug 2012) har Kreativ Insikt, ett litet förlag, sålt över 56 000 böcker. Företagets vision har sin grund i hur Carolina Gårdheim själv genom positiva påminnelser vände en livskris till ett drömliv. Hon fick utmärkelsen Årets Färgstarkaste Kvinna 2007 av Gudrun Sjödén AB. Företaget har dessutom erhållit tilväxtindex S1, av Tillväxtverket, ett index som endast 3 % av svenska företag erhållit (www.tillvaxt.se). Läs mer om företaget på www.kreativinsikt.se.