Nyheter inom temat Gör din grej: Nyckelringar och stora berlocker

Kreativ Insikt lanserar nu två nya produkter inom det nya temat för hösten, Gör din grej. Det är två nyckelringar i tuff design, och två lite större och tuffare berlocker.

Så här säger designern om de nya produkterna:
– Temat Gör din grej med frågebok, inspirationskort och anteckningsbok, som kom i augusti, har blivit så efterfrågat och omtyckt, så jag ville ge alla som arbetat med materialet något att använda i sin vardag för att påminna sig själva om det, säger Carolina Gårdheim, livskonstnär, författare, designer och grundare av företaget Kreativ Insikt. Det blev två nyckelringar och två berlocker med budskap från temat: När du gör din grej formas världen efter dig, och Var din egen stjärna. Och naturligtvis funkar produkterna även för den som inte arbetat med temat!

Fakta om nyckelringarna Gör din grej
Nyckelring i rostfritt nickelfritt stål 304 (högsta kvaliteten) och läder. Brickan är 28 x 40 x 1 mm, total längd ca 10 cm. Design: Carolina Gårdheim. Rek pris i butik: 99 kr st, inkl. moms.

Fakta om berlockerna Gör din grej
Stor berlock i rostfritt nickelfritt stål 304 (högsta kvaliteten), med texter ur kollektion Gör din grej. Passar bäst på lång kedja eller läderhalsband. Passar både killar och tjejer. Brickan är 28 x 40 x 1 mm. Design: Carolina Gårdheim. Rek pris i butik: 99 kr st, inkl. moms.

Dag Gårdheim | Tel: 0701-90 18 61 | Epost: dag@kreativinsikt.se
Pressansvarig | VD | Delägare i Kreativ Insikt AB

Följ oss i sociala media
Hemsida: www.kreativinsikt.se