Kronfönster delar i företag och privatkund

Pressmeddelande  •  2011-11-17 10:16 CET

Kronfönster delar från årsskiftet 2012 företagets försäljning i 2 delar, privatkunder och företagskunder. Orsaken är Kronfönsters stora framgångar på objektsmarkanden. Kronfönster har anställt nya säljare och kommer även att börja med uppsökande försäljning till företag, något man aldrig gjort innan.

Kronfönster är fullsortimentsleverantör, vi har alla fönstertyper, träfönster, pvc fönster, aluminiumfönster, dörrar och skjutpartier, runda och halvrunda fönster, fria former, inga ställkostnader, kort sagt vi kan göra vilka fönster och dörrar som helst, detta tänker vi nu dra mer nytta utav: Säger Carl-Gustaf Svensson, Kronfönsters ägare och grundare.

Vi ser också att vårt erbjudande är lika intressant för byggare/byggföretag som för privatpersoner.

Kronfönster är Nordens största tillverkare av Pvc fönster. Kronfönster är fullsortimentstillverkare och tillverkar även fönster, dörrar och skjutpartier i trä och i aluminium. Kronfönster är ett helägt Svenskt familjeföretag med egen tillverkning av fönster, dörrar och isolerade uterum. Alla produkter har fullisolerade superenergiglas och är vinterisolerade. Vi tillverkar och säljer allt själva utan några återförsäljare/mellanhänder.  VI har tillverkning av pvc, aluminium och träfönster och dörrar. Vi är Sveriges största tillverkare av underhållsfria pvc fönster . Vi har alla typer av energifönster och skjutdörrar. Vi levererar till alla de stora byggföretagen, allmännyttan, bostadsrättföreningar och privata villaägare i hela Norden

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom