Kronfönster gör reklam med Dogge.

Kronfönster gör reklamfilm med Dogge.

Kronfönster kommer under våren 2010 att spela in ett antal reklamfilmer med rapartisten Dogge Doggelito. Filmerna kommer att sändas under senvår/sommar 2010.

Dogge Doggelito är för de flesta känd som både hip hop-artist, skådespelare och frontfigur i "The Latin Kings".

• Byggnadsindustrin, branschfrågor

• fönster skjutdörrar dogge

Kronfönster är tillverkare av Pvc fönster. Kronfönster är fullsortimentstillverkare och tillverkar även fönster, dörrar och skjutpartier i trä och i aluminium. Kronfönster är ett helägt Svenskt familjeföretag med egen tillverkning av fönster, dörrar och isolerade uterum. Alla produkter har fullisolerade superenergiglas och är vinterisolerade. Vi tillverkar och säljer allt själva utan några återförsäljare/mellanhänder. VI har tillverkning av pvc, aluminium och träfönster och dörrar. Vi har alla typer av energifönster och skjutdörrar. Vi har levererat till många stora byggföretag, allmännyttan, bostadsrättsföreningar och privata villaägare.