KSMG recruits talent from Universum Communications AB

Pressmeddelande   •   Jan 13, 2020 15:00 CET

Jesper Hansson, Account Executive

The full-service talent and employer branding agency KSMG – Facebook Marketing Partner and LinkedIn Nordic strategic partner, strengthens their Sales organization with Jesper Hansson.

Jesper comes most recently from Universum Communications AB where he worked as a Project Manager/Consultant, but as of last year also a Management Consultant for Startpoint Advisory.

"Extremely happy to be part of KSMG and have the chance to develop myself further as well as our client’s Employer Branding efforts", says Jesper Hansson when asked about joining KSMG.

Jesper will help KSMG:s clients in their talent management strategies in order to attract, recruit and retain their talent.

“We are really happy to welcome Jesper to our team! We want to continue to create added value to our clients by being a full-service-partner. Jesper will with his experience be a great contribution to us. The relationships and our expertise are what truly makes us a unique partner”, says Johanna Cooker, Director of Sales at KSMG.

For more information please contact:

Björn Tillman

Head of Marketing

bjorn.tillman@ksmg.se

076-044 00 36

KSMG startade 2010 med idén om att hjälpa företag att attrahera och rekrytera talanger genom sociala medier. Idag, åtta år och tre gasellutmärkelser senare, samarbetar KSMG med Facebook, Instagram och är strategiska partners till Linkedin. KSMG är konsultativa rådgivare och jobbar aktivt med sina kunder för att sätta upp strategier kring effektiv konvertering av talanger genom sociala medier både när det gäller innehåll och kampanjplanering. KSMG’s teknik utvecklas ständigt och nya tjänster tillkommer för att möta marknaden och kunders önskemål.

Kommentarer (0)

Kommentera