Premiär för nya Örebroklubben Tiny Dancer!

Premiär för nya Örebroklubben Tiny Dancer!

”One day, you’ll be cool. Look under your bed. It will set you free.”

Tiny Dancer är den alternativa liveklubben som fyller tomrummet i ditt hjärta! Varje klubbkväll innehåller alltid minst ett liveframträdande och mängder av sköna vinyler. Vårt mål är att varje kväll ska bli en helt oväntad mix av upplevelser.

KRISTIAN ANTILLA
Vi är otroligt stolta över att kunna presentera Kristian Antilla till Tiny Dancers premiär. Kristian debuterade 2003 och har från sina 6 album haft otaliga P3-hits och är en av Sveriges flitigast turnerande artister. Låtar som ”Smutser”, ”Västra Frölunda”, ”Vill Ha Dig”, ”Paul Weller” och ”Hisingen-Manhattan” har skrivit in honom i den svenska pophistorien för gott.

Lyssna på Livet är det som pågår…
Lyssna på Smutser

MOTHER MINK
Nyligen släppte Mother Mink singeln ”Doobie Doobie” som fick fantastisk respons på bara en vecka. Nummer 1 på Musikguiden i P3, rotation på Tokyo FM, hyllade av HYMN och i november en turné tillsammans med Havet.

Lyssna på Monkey
Lyssna på Doobie Doobie

BICYCLE BEAT SWEDEN
Bicycle Beat Sweden har gatan som hemmascen och gör avstickare till klubbar, kalas, demonstrationer, träningspass, konstinvigningar mm. Sista året har duon blivit 3:a i gatumusik-SM, varit med i Brasiliansk och Portugisisk TV, och givit tusentals kronor till bättre behövande från sina gatuintäkter.

Lyssna på Bicycle Beat

BAKOM SKIVSPELAREN
Uncle Bop!

Plats: Scandic Grand Örebro