Succén är tillbaka i Nora!

Pressmeddelande   •   Jan 14, 2020 11:48 CET

Delar av programet 2020

Förra sommaren lockades nästan ett tusental-personer till Bryggerikrogen i Nora under deras unika sommarkonserter där artister som Lisa Miskovsky, Timo Räisänen och Doug Seegers gjorde succé. Nu kan arrangörerna meddela att det blir en ny konsertserie i sommar!

"Vi tyckte det var så roligt förra sommaren och vill självklart utveckla det vidare denna sommar!! För att vara första året så gjorde vi väldigt mycket rätt. I år vill vi göra det ännu bättre och även öka antalet tillfällen" - Erik och Veronica på Bryggerikrogen

Sommarkvällar på Bryggeriet. Idag 14/1 klockan 13.00 släpps biljetterna på tickster till sommarens konserter som presenteras i samarbete med Kulturaktiebolaget.

Artister och datum:
27 juni - Sophie Zelmani och Ted Ström med söner
11 juli - Sator, Bror Gunnar Jansson & Dj-Kir Royals
25 juli - Martin Almgren, Stiko Per Larsson och Jenny Almsenius
7 aug - Chris Kläfford, Julia Jonas och "Årets lokalartist" (Emil Neander)

Kommentarer (0)

Kommentera