ÅTERVÄXT - litterärt event - fri entré!

Pressmeddelande   •   Nov 09, 2011 13:55 CET

Fredag 11 nov kl 19.00.

Författarna Athena Farrokhzad och Ida Linde presenterar en ny generation lovande författare från Nordens författarskola Biskops-Arnö. Kvällen bjuder på korta framföranden av en mångfald nyskrivna texter!

Medverkar gör: Sindre Andersen, Maja Andreasson, Klara Carlström, Mimmi Corneliusson, Victoria Eriksson Jonsson, Lyra Ekström Lindbäck, Jonas Gren, Jonas Hammarbäck, Emma,Hammarén, Victor Nylund, Johan Heltne Holmström, Moa Hildeman Togner, Gabriel Itkes Sznap, Lisa Karlsson, Heidi Kemppe, Kimo Kjernmoen, Fanny Klingborg, Maja-Viola Palm, Lidija Praizovic, Jeny Rengman, Channa Riedel, Tone Schunnesson, Jesper Strömbäck-Eklund, Ari Noam Vardal, Adam Westman, Morris Wikström med flera.

ÅTERVÄXT är ett återkommande projekt på FORUM med syfte att lyfta fram unga utövare och nya förmågor, denna gång i samarbete med Nordens författarskola Biskops-Arnö.

Konstnärlig ledning: Jean Claude Arnault.

Pressansvarig: Cecilia Åhgren
Telefon: 08-34 25 41 / 0734 34 38 22