Dansens Hus: Presskonferens om vårsäsongen 2012

Dansens Hus foajé
Onsdag 11 januari kl 9.30- 11.00

Välkommen till presskonferens där vi presenterar Dansens Hus säsongsrepertoar våren 2012. Vi börjar med att titta in i ccaps digitala skog, den rumsliga installationen TRÄD på Lilla scen, och sedan fortsätter presentationen i foajén där vi också bjuder på fika.
Önskar du boka en personlig intervju med någon av de svenska koreograferna som deltar under våren ber vi dig kontakta oss så snart som möjligt på mail eller telefon nedan.

Pressbilder för våren 2012 finns att ladda ner i Dansens Hus pressrum på www.dansenshus.se fr om 11/1.

För anmälan och ytterligare information kontakta Emma Ågrahn, vik. pressansvarig Dansens Hus, 08-508 990 06
emma.agrahn@dansenshus.se

Varmt välkommen!