Norra Brunn på Gröna Lund

På premiärhelgen, den 5:e och 6:e juli presenterar vi den kanske allra mest erfarna och folkkära standupduon av alla, nämligen Lennie Norman och Adde Malmberg. Med sig på scen har de Jörgen Sjöberg som konferencier.

12:e juli kommer Hasse Brontén som synts i otaliga humorprogram i TV, standupklubbar, Ladies night och mycket mer. Dessutom får ni se Fredrik Andersson som förutom Norra Brunn och andra klubbar gör standup-karriär i London. Sven Brundin är konferencier denna kväll.

Den 13:e juli kommer Fredrik Andersson tillbaka med sin vassa smarta humor och har sällskap av självaste veteranen Thomas Oredsson och Ami Hallberg Pauli.

Den 19:e juli blir det ingen mindre än Peter Wahlbeck som intar scenen. Dominik Henzel som är känd från comedyklubbar, filmer med mera och den underbare Tobias Persson gör honom sällskap. 20:e juli får ni en chans till att se Peter Wahlbeck och Tobias Persson.

26:e juli kommer ett riktigt rutinerat gäng i form av Lasse Karlsson, Håkan Jäder och Yvonne Skattberg. Alla dessa har uppträtt på otaliga standupscener, TV-sammanhang, företag och turnéer.

Den 27 juli blir det otrolig, fysisk comedy med Lasse Nilsen. Carl Tillenius kombinerar standup och trolleri på ett fantastiskt sätt och Isak Jansson är konferencier.

Showtime kl 20.00.
Biljetter: ticnet.se
För mer information kontakta Anna Furhammar på SUCK.
Tel: 08 662 71 10 info@suck.se

Läs mer på: www.norrabrunncomedy.se