Stockholms improvisationsteater: Föreställning som låter publiken välja

Pressmeddelande   •   Sep 11, 2014 11:31 CEST

Det är publiken som skapar de karaktärer, relationer och historier vi får följa på scenen. Teaterns samhällsmedvetna improvisatörer står redo att efter publikens direktiv kasta sig ut för att undersöka politikens effekt på människors vardagsliv.

- Hur kommer utgången av riksdagsvalet att påverka våra liv? Hur kommer människor att må? I den här föreställningen låter vi publiken testa sina värsta farhågor eller mest positiva framtidsversioner om livet efter riksdagsvalet och på plats kunna se resultatet gestaltas genom två fiktiva familjer, säger Per Gottfredsson, konstnärlig ledare på Stockholms Improvisationsteater.

Föreställningen spelas endast den 13 september.

För mer info och/eller pressbiljetter, kontakta Emma Degerström, 073-9180550 emma@impro.a.se

Kommentarer (0)