Theatre Sláva Social Club Storytellers Edition

Pressmeddelande   •   Nov 04, 2011 14:00 CET

BÖRJA KVÄLLEN i vårt mysiga café på nedervåningen i bästa Marrakechstil - hör osannolikt vackra och hårresande berättelser från världens alla hörn samtidigt som du läppjar på en kopp sött myntate i skenet från kulörta lyktor!

Mikael Öberg låter munnen gå medan Andreas Risan gnider på fiolen tills strängarna ryker, och med sig har de gästberättaren Lova Eriksson samt Slávaensemblens lika dånande som smekande stämmor.

FORTSÄTT KVÄLLEN med att dansa dig härligt vettlös till Kvartett Traktors romskrumänskfinska balkansväng och förfriska dig i baren!

"Det är tryck. Det är drag. Det är en traktor med breda däck som kör över allt och lämnar ingen oberörd. Och allt kommer på en gång. In i halva konserten är jag redan full av ljud och andfådd som om jag stått och hoppat och dansat i flera timmar."

www.kvartettraktor.se

AVSLUTA KVÄLLEN med att njuta av Lova Erikssons dansverk JACK, just innan det blir dags att leta sig hemåt eller kanske vidare genom natten...

THEATRE SLÁVA SOCIAL CLUB
- bästa hemma-hos-känslan away from home