LindeDagen 10 maj: Fyra veckor kvar

LindeDagen 10 maj: Fyra veckor kvar

Fyra veckor kvar till LindeDagen onsdag 10 maj - en bred och gemensam marknadsföring av det mesta av det bästa med Lindesberg. ● I detta veckobrev: 133 företag, föreningar och offentliga verksamheter ställer ut på LindeDagen - nu är placeringarna klara ● Påminnelse om den gemensamma marknadsföringen av LindeDagen.

133 utställare anmälda till LindeDagen - och nu är placeringarna klara

När den förlängda anmälningstiden gick ut 11 april hade 133 företag, föreningar och offentliga verksamheter - som bidrar med det mesta av det bästa med Lindesberg - anmält sig till LindeDagen 10 maj 2017:

Alla utställares kontaktpersoner har fått eller kommer att få mer information inom kort.

...................................................

Påminnelse om den gemensamma marknadsföringen av LindeDagen.

LindeDagen är en bred och gemensam marknadsföring av det mesta av det bästa med Lindesberg: ● som en attraktiv kommun att jobba, leva, bo och verka i; ● som en attraktiv etableringskommun för företag; ● som ett attraktivt besöksmål.

Med 133 utställare har LindeDagen en unik möjlighet att nå ut till många och nya målgrupper både i och utanför Lindesbergs kommun. Därför uppmanas alla medarrangörer och utställare att bidra till att marknadsföra LindeDagen: Bjud in släkt, vänner, kunder, medarbetare och andra som ni känner - via epost, sociala medier eller direktkontakt. Och använda gärna de affischer och banners som finns för LindeDagen.

...................................................

LindeDagen arrangeras av Lindesbergs Rotaryklubb i samverkan med ● Lindesbergs kommun ● Region Örebro län ● Bergslagens Sparbank ● Lindesbergs Bostäder AB (LIBO) ● Arbetsförmedlingen ● Länstrafiken ● Lindeskolan ● Lindesbergs lasarett ● Linde bergslags församling ● Företagarna Bergslagen ● Linde City ● Destination Bergslagen ● Nätverket Lindekultur ● Tågmagasinet Hit & Dit ● NA BostadsPuls ● LindeNytt ● och alla medverkande utställare.

www.lindedagen.se | www.facebook.com/lindedagen

LindeDagen

Det mesta av det bästa med Lindesberg www.lindedagen.se