Testa dina kunskaper om det bästa med Lindesberg

​Tipstävling inför LindeDagen 16 maj: Vad vet du om Lindesberg?

Vad vet du om Lindesberg? Testa dina kunskaper och delta i utlottningen av tre hotellpaket - med möjlighet att lära känna det bästa med Lindesberg på egen hand - och en middag med bowling i Lindesberg Arena.

LindeDagen 16 maj är en bred och gemensam marknadsföring av det mesta av det bästa med Lindesberg. LindeDagen erbjuder en unik möjlighet att lära känna omkring 130 utställare - företag, föreningar och offentliga verksamheter - under trivsamma förhållanden. Men redan nu kan du testa dina kunskaper om det bästa med Lindesberg och samtidigt delta i utlottningen av fyra priser:

.............................................

LindeDagen är en bred och gemensam marknadsföring av det mesta av det bästa med Lindesberg: ● som en attraktiv kommun att jobba, leva, bo och verka i; ● som en attraktiv etableringskommun för företag; ● som ett attraktivt besöksmål.

LindeDagen erbjuder besökarna att lära känna företag, föreningar och offentliga verksamheter under trivsamma former - på fyra timmar (onsdag 16 maj 2018 kl 16.00-20.00) och två kilometer på Strandpromenaden i sjöstaden Lindesberg.

LindeDagen 2018 arrangeras av Lindesbergs Rotaryklubb med ekonomiskt stöd för genomförande och marknadsföring från Lindesbergs kommun, Lindesbergs Bostäder AB (LIBO), Linde Energi AB, Besök Linde AB och Bergslagens Sparbank/Sparbanksstiftelsen Bergslagen.

LindeDagen

Det mesta av det bästa med Lindesberg www.lindedagen.se