Bpaib4ygsrhsskkskqdf

Maybelline Fit Me - Matte and Poreless Powder

Pressmeddelanden   •   Maj 08, 2017 18:09 CEST

Nu utökas Fit Me Matte & Poreless-familjen med ett puder!

Axxzk2ozbah0ddqrcwna

Maybelline - Colossal Big Shot

Pressmeddelanden   •   Maj 05, 2017 14:45 CEST

Ny mascara, nya höjder; Vi introducerar Colossal Big Shot - maximal volym utan klumpar!

K6da8qdcjh4kveeo4cnf

Myabelline Master Blush - Ett perfekt kit för härlig färg och lyster!

Pressmeddelanden   •   Maj 05, 2017 14:33 CEST

Mästerligt rouge-kit i skimrande färger.

X4fdio5tjjx0e0gqsr3a

Maybelline Master Bronze - Solkysst året runt!

Pressmeddelanden   •   Maj 05, 2017 13:46 CEST

Mästerligt bronzekit i skimrande färger.

En1owrf63r3eq0edsauv

Maybelline Masterfix - Setting and perfecting loose powder

Pressmeddelanden   •   Maj 04, 2017 14:26 CEST

Ett löspuder som håller vad det lovar - mästerlig hållbarhet!

Ywc8pcmfy1xq4s0pds0n

L'Oréal Paris Glam Beige - Naturlig lyster!

Pressmeddelanden   •   Maj 04, 2017 13:54 CEST

Ny puder och foundationserie - Ger fräsch lyster i puder och flytande form.

Hfhldqprqmg81ictp7mw

En ny solfavorit från Garnier Ambre Solaire - Sensitive Advance Spray

Pressmeddelanden   •   Maj 04, 2017 13:35 CEST

Skydda dig från sommarens solstrålar med en ny återfuktande ansiktsspray från Garnier Ambre Solaire.

Gsodbydbp7hw5fwhoz75

L'Oréal Paris Miss Baby Roll - Ny mascara från Mega Volume familen!

Pressmeddelanden   •   Maj 04, 2017 13:20 CEST

Mascaranyhet från L'Oréal Paris - Gör dig redo för svindlande volym!

Ouw4pwsrevm7zynmp7ae

L'Oréal Paris Age Perfect - Rosy Glow Mask - Lystergivande ansiktsmask

Pressmeddelanden   •   Maj 04, 2017 13:02 CEST

Återfuktande gelansiktsmask som ger lyster. För dig som upplever din hy som torr och matt. För mogen hy.

Bvzwc5txev2e4tlqdhbg

L’Oréal Paris Hydra Genius - En ny törstsläckare för huden!

Pressmeddelanden   •   Maj 04, 2017 12:57 CEST

Upptäck kraften i L’Oréal Paris Hydra Genius – en högeffektiv flytande återfuktande hudvård.

Om L'Oréal Sverige Consumer Product Division

L'Oréal, världens främsta kosmetikföretag, har arbetat med alla former av skönhet i mer än 100 år och byggt upp en unik portfolio med 27 internationella märken i olika kategorier. L'Oréal finns i 130 länder och har 68 900 anställda. Corporate Knights, ett internationellt investeringsnätverk med fokus på hållbar utveckling, har för femte året i rad, utnämnt L'Oréal till ett av de 100 främsta företagen inom hållbar utveckling. L'Oréal erkändes också år 2012 av Ethisphere Institute som en av "världens mest etiska företag".

Adress

  • L'Oréal Sverige Consumer Product Division
  • Gustavslundsvägen 22
  • 167 51, Bromma Stockholm
  • Sverige

Koncern