2020 närmar sig, här får du en försmak av Lagerhaus vårkollektion.

Pressmeddelande   •   Okt 28, 2019 10:45 CET

2020 närmar sig, här får du en försmak av Lagerhaus vårkollektion.

I Lagerhaus Pre Collection SS20 ligger tonvikten på neutrala färger med inslag av starka accenter som gulgrön, blå och rosa. Formspråket är uttrycksfullt och mjukt och oformligt. Katten pryder flertalet produkter både som mönster och i figurform. Produkter att hålla ett extra öga på är den härliga kudden PURR och den handformade bordslampan HANDS.

- Produkterna i kollektionen ger vårkänslor och livar upp ett vintertrött hem. En personlig favorit är vår kudde PURR, formad som en katt. Den kommer få mycket kärlek i vårt hem, både av mig och min katt Texas! Berättar Anna Sjöberg, Customer Experience Manager på Lagerhaus.

Pre Collection SS20 finns i butik och online från och med 13 december.

Klicka här för att komma till Lagerhaus bildbank där du kan ladda ner högupplösta miljö- och produktbilder.

Lagerhaus AB är en inredningskedja som erbjuder prisvärda produkter med unik design som enkelt förnyar hemmet. Förutom färg, mönster och glädje vill Lagerhaus bidra till ett bättre samhälle där deras påverkan på människor, djur och natur är så liten som möjligt. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 38 butiker i Sverige, 5 butiker i Norge och en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Novax som är ett helägt dotterbolag till Axel Johnson AB.

Kommentarer (0)

Kommentera