Lagerhaus presenterar kollektionen  My own Space

Lagerhaus presenterar kollektionen My own Space

I höst har designteamet på Lagerhaus hämtat inspiration från både solljus, mörka himlar och dimmiga sjöar. Färgskalan domineras av mjuka pastelltoner och kontraster av djupt svart. I kollektionen My Own Space syns belysning som ger vackert månsken för att tända den mörka säsongen samt vägghängda ljusstakar, doftljus och vackra ljushållare. För att förbereda för sköna höstkvällar i soffan finns både mjuka mattor och kuddar i faux fur såväl som lyxig Fairtrade-choklad.

Detaljerna är alltid viktiga i Lagerhaus sortiment. I denna kollektion finns flera produkter med en Lagerhaustwist som bidrar till lite extra glädje i ditt hem. Varför inte pigga upp din soffhörna med en trendriktig lama-kudde eller en kruka formad som en svan? tipsar Susanna Rudebeck Tf Designchef på Lagerhaus.

Förutom inredningsdetaljer är badrum och förvaring ett av hösten fokusområden för Lagerhaus.

- I höst kompletteras sortimentet med nya galgar, förvaringsstege, krokar och korgar som fräschar upp badrummet och garderoben, berättar Anna Sjöberg inköpschef på Lagerhaus. Vi adderar också ytterligare en variant bland våra populära tvålar tillverkade i Sverige, nu i djupt svart flaska, med doft av oak oud.

Kollektionen My Own Space finns i butik from 31 augusti.
Klicka här för att komma till Lagerhaus bildbank för högupplösta produkt- och miljöbilder.

Regioner

Lagerhaus AB är en inredningskedja som erbjuder praktiska och prisvärda prylar med unik design som enkelt förnyar hemmet. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 35 butiker i Sverige, 6 butiker i Norge och en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Novax som är ett helägt dotterbolag till Axel Johnson AB.