LAN Assistans ny HP Silver-partner

Pressmeddelande   •   Dec 10, 2013 10:00 CET

LAN Assistans fördjupar sitt samarbete med HP genom att bli certifierade som HP Silver-partner inom servrar, lagring, nätverk, skrivare och klienter. Certifieringen är ett erkännande och en bekräftelse för kunderna att LAN Assistans har den expertkompetens som behövs.

HP:s partnerprogram PartnerOne är indelat i olika nivåer och används i kontakten med företag och konsulter över hela världen som arbetar med HP:s produkter och tjänster. Senast i somras höjdes kraven för att uppnå silverstatus ytterligare.

– Det är mycket roligt och jag vill ge en eloge till våra medarbetare som arbetat hårt för att vi ska bli HP Silver-partner. Det kommer också att gynna våra kunder när vi tillsammans bygger lösningar med rätt funktioner för att öka värdet på deras verksamhet, säger Attila Földhazi, vd på LAN Assistans.

LAN Assistans har nu lyckats nå nivån HP Silver-partner inom servrar, lagring, nätverk, skrivare och klienter. Dessutom har man utsetts till HP ServiceOne-partner inom tjänsteförsäljning och som ett av fyra svenska företag till HP Cloud Agile Partner inom drift.

LAN Assistans bildades 1984 och sedan dess har vi strävat efter att erbjuda den allra högstakompetensen inom IT-infrastruktur, systemlösningar, datakommunikation och drift. Vi ska alltid erbjuda tjänster, lösningar och produkter med syftet att öka nyttan med IT och sänka IT-relaterade kostnader för våra kunder. Mer information finns på www.lanassistans.se.

Kommentarer (0)