Lokal sponsring viktigt för LAN Assistans

Pressmeddelande   •   Mar 26, 2012 15:32 CEST

LAN Assistans fortsätter att sponsra bland annat IFK Norrköping som ett led i att värna om det lokala. I snart tio år har vi varit partner till IFK och sedan tre år tillbaka även loge-partner på Nya Parken.

– Vi är ett företag med en etablerad marknad i Östergötland och att stötta IFK Norrköping faller sig därför naturligt. Deras lokala och långsiktiga engagemang stämmer överens med vår vision om att vara ett samhällsengagerat företag. Dessutom är IFK Familjen ett bra nätverk för oss där vi kan skapa relationer med andra lokala företag och kunder, berättar Richard Claesson, Försäljningschef på LAN Assistans.

Kontakta Richard Claesson för mer information om våra sponsorskap:
Richard Claesson
richard.claesson@lanassistans.se

LAN Assistans ska med Sveriges största engagemang, höga kvalitet och spetskompetens erbjuda tjänster, lösningar och produkter med syftet att öka IT-nyttan och sänka IT-relaterade kostnader för våra kunder.

Kommentarer (0)

Kommentera