Babblarna till Stadsparken i Örebro den 30/6!

Babblarna

Stadsparken 30/6, 14:00
Biljetter: 150kr + avgift för barn, 195kr + avgift för vuxna

Köp era biljetter online genom att klicka HÄReller över disk på Turistbyrån Örebro eller Direkten Nöje Örebro.

Babblarna - Första Musikalen

Barnens favoriter har blivit en föreställning!

En svängig, interaktiv och rolig musikal med barnens stora favoriter Babblarna. En historia om kärlek och omtanke om varandra, om äventyr, mod och om att annorlunda är bra det med. Allt förpackat med språkutveckling, specialpedagogik och svängig musik i första rummet – framfört med tal, tecken, sång och dans.

Ni får träffa robotflickan Klonk som med publikens hjälp trollar fram alla Babblarna ur deras hus. Vi klappar fram Diddi, sjunger fram Doddo, viskar i brevlådan efter Bibbi och stampar fram Dadda. Barnen i publiken får dansa med till ”Stompalång Tut Pling Sång”, ”Första låten”, ”Bergochdalbanebit” och många, många fler.

• Värmland

LaWeKa driver och äger i dag Pitcher´s i Örebro AB , Lawe Restaurang AB (Villa Strömpis) samt Frimis Salonger (Frimurarholmen AB).

Ambitionen är att leva upp till våra kunders höga krav och sticka ut med nytänk och framåtanda inom nöjen och möten i Örebro.