Steve'N'Seagulls till Örebro och Frimis Salonger den 19/3!

STEVE´N'SEAGULLS KOMMER TILL ÖREBRO!

Det finska youtubefenomenet Steve´n Seagulls har börjat bli ett begrepp i Sverige efter flitigt spelande på både stora och små ställen. Från större scener inför 15 000 personer på Sweden Rock till mindre gemytliga bakgårdar har de alltid levererat sina unika versioner av några av de största rockhitsen genom tiderna!

Deras version av Thunderstruck har i nuläget visats över 90 miljoner (!) gånger på youtube så ni kan se fram emot en speciell kväll fylld av party, dans och glada miner!​

Steve'N'Seagulls
Frimis Salonger, 19/3, 20:00
Biljetter: 195:- + avgift

Köp era biljetter genom att klicka HÄR!

LaWeKa driver i dag Pitcher´s i Örebro AB , Lawe Restaurang AB (Villa Strömpis) Frimurarholmen AB (Frimis Salonger & Trädgård), Eventcenter i Örebro AB (Prison Island), Sooshi samt Happy Order AB.

LaWeKa är en privatägd koncern sedan 2008 och bedriver verksamheter inom restaurang-, nöjes-, kongress-, catering-, hotell-, konferens och upplevelseindustrin i Örebro.

Ambitionen är att leva upp till våra kunders höga krav och sticka ut med nytänk och framåtanda inom nöjen och möten i Örebro. Vår devis är kort och gott: -Allt som inte är under utveckling, är under avveckling.