LeanDev lanserar LFP 4.0 med förbättrat stöd för arbetsflöden

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2016 10:00 CET

LeanDev lanserar en ny release av sin bankplattform LFP, som bland annat innehåller förbättrad stöd för arbetsflöden i LeanDev Loan. Detta innebär enkelt konfigurerbara arbetsköer, drag-and-drop konfigurerbar kreditbedömningsmotor, och mycket mer – med alla konfigureringar tillgängliga on-line.

Förbättringar i LeanDev Deposit i denna release innehåller bland annat två-vägs säkra meddelanden till sparkunder samt en konfigurerbar dashboard för en ständigt tillgänglig överblick över inlåningsportföljen.

LFP är en produktfamilj för banker och finansbolag. Den innehåller LeanDev Deposit för inlåning, LeanDev Loan för utlåning och LeanDev Analytics för finansiell analys och rapportering, allt integrerat i ett system med lättanvänd och intuitiv web-inloggning för såväl back-office-personal som bankkunder.

LeanDev är en svensk systemutvecklare och systemleverantör inom Bank och Finans med ett helägt dotterbolag i Beijing, Kina, där all vår utveckling görs. Vi vänder oss främst till nischbanker och kreditmarknadsbolag. LeanDev grundades hösten 2007 och är personalägt.

Kommentarer (0)