Les Mills SUPER SATURDAY fick Globen att gunga

Les Mills SUPER SATURDAY fick Globen att gunga

För tionde året i rad kickade Les Mills igång hösten med årets gruppträningsevent. Globen gungade från klockan 09:00 i lördags när 2500 personer tränade, hoppade, dansade, sprang och cyklade i arenan och annexet. På scen stod några av världens främsta gruppträningsinstruktörer och inspirerade dem när de deltog på en eller flera av sina favoritklasser ur Les Mills repertoar. BODYPUMP® är klassikern som hjälpt människor över hela världen aktivera sig i flera årtionden, BODYCOMBAT®, BODYBALANCE® och GRIT® är några av de nyare och mest populära programmen för gruppträning som finns på marknaden. SUPER SATURDAY skapas och går varje år under mottot ”for a fitter planet” där Les Mills strävar mot en hälsosammare och aktivare värld.

”Fantastiskt att kunna leverera en så lyckad dag i år igen. Folk är verkligen träningssugna efter sommaren och det syns i arenan. Det är grymt kul och vi är så tacksamma över möjligheten att ge så mycket och få så mycket tillbaka av alla deltagare varje år”, säger Petter Ehrnvall eventansvarig för SUPER SATURDAY.

Vill du veta mer om SUPER SATURYDAY eller ha högupplösliga bilder skickade till dig,

Vänligen kontakta

Sales and Marketing Director | Les Mills Nordic