Mobil webbplats ger bättre service och tillgänglighet

För att öka servicegraden till våra kunder lanserar Lesjöfors nu en webbplats anpassad för mobiltelefoner. Den ger tillgång till värdefull information som du enkelt kan nå var du än befinner dig.

Den mobila webplatsen finns i tre olika språkversioner: svenska, tyska och engelska. Samtliga versioner innehåller kortfattad information om vår verksamhet och om fjädrar, pressade detaljer samt gasfjädrar. När du skriver webbadressen www.lesjoforsab.com i din telefon styrs du automatiskt in på den mobilanpassade sajten.

Under varje område på den mobila webbplatsen finns länkar till koncernens webbplats där fullständig information finns om de aktuella produkterna.
- Varmt välkommen att besöka oss, antingen personligen eller via vår webbplats, hälsar marknadschef Erik Kolsrud Aas.

• gasfjädrar