Nivåtest, kartläggning och studieplanering för engelska steg 5

Kurs A/Steg 5
Ofta möter man i A-kursen vitt skilda, snarare än likvärdiga, kunskaper bland eleverna. Nivåtest, kartläggning och studieplanering för engelska A ger besked om vilken nivå varje elev befinner sig på. Materialet innehåller test i form av kopieringsunderlag och en cd-skiva med hörförståelse. Kartläggning och testresultat underlättar valet av läromedel och undervisningsform. Studieplanen ger eleven egna mål att jobba mot och mäta sig mot.

Titel: Nivåtest, kartläggning och studieplanering för engelska steg 5, ISBN: 978-91-47-07979-7, 96 sidor

Annika Callerud, marknad
Tel: 08-6909094, E-post:annika.callerud@liber.se. Högupplösta bilder finns på http://b2b.liber.se/bild/

• lennart peterson