E-terapi - En väg till läkning

Pressmeddelande   •   Jun 14, 2019 14:38 CEST

Dipl. Energi- & Hypnosterapeut Kicki Pettersson är sakkunnig i Lifecap-producerade E-terapin "En väg till läkning"

Går det att läka följderna av inre stress som manifesterats som fysiska besvär, ångest, utbrändhet, sömnproblem eller depression? Dipl. Energi- och hypnosterapeuten Kicki Pettersson är ett tydligt bevis på att det är fullt möjligt! Idag lanserar vi E-terapin En väg till läkning som precis som Lifecaps tidigare E-terapier har en sakkunnig som själv har kommit tillrätta med de problem som de idag hjälper andra att lösa.

Det omfattande materialet i E-terapin "En väg till läkning" är omfattande och ger användaren verktyg att bättre förstå sin situation och att finna motivation att göra en inventering av sitt eget mående. Många besvär är ett resultat av att vi inte tar hänsyn till våra egna (innersta) behov?

Kicki Pettersson, som är sakkunnig terapeut i den här E-terapin, har lång erfarenhet av vara sjuk. Under många år tampades hon med diverse fysiska åkommor, besvär som med tiden blev alltfler och alltmer allvarliga. I januari 2015 drabbades hon av en stroke.

Lifecap "Hjälper människor att hjälpa sig själva till ett bättre mående". Det sker via E-terapi, WEB-terapi, kurser samt kognitiva (KBT) coach- och terapeututbildningar

Lifecap AB, Vändviksvägen 7, 760 49  HERRÄNG

Kommentarer (0)