Ny bok - styrelsearbete i ägarledda företag

Nyhet  •  2010-03-22 11:41 CET

Den 22 mars lanseras boken Styrelsearbete i ägarledda företag. Lanseringsevenemang äger rum hos Grant Thornton under eftermiddag och kväll med ca 200 deltagare. Boken är skriven av författarna Lars-Henrik Andersson, Roland Dansell, Ove Liljedahl och Satish Sen. Roland Dansell är kontorschef för Grant Thornton i Stockholm.

Boken styrelsearbete i ägarledda företag fokuserar på de speciella förutsättningar som gäller för styrelsens arbete i de företag där ägarna själva arbetar i den daglia verksamheten, men kan användas av alla som är nyfikna på att starta eller förbättra ett styrelsearbete.

Boken har inspirerats av den seminarieserie som författarna också har hållit i flera säsonger. För fjärde säsongen i rad hålls seminarieserien om styrelsearbete i ägarledda företag i Grant Thorntons lokaler i Stockholm. Över tusen nettodeltagare har gått serien, som nu även körs i Malmö, Helsingborg och i modifierad form på andra orter.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom