Lindorff tog hem segern i SM i Telefoni 2015 i kategorin Bank & Finans

Pressmeddelande   •   Feb 04, 2016 09:15 CET

När resultatet av årets SM i Telefoni avslöjades 28 januari blev Lindorff vinnare i kategorin Bank & Finans. Resultatet baserades på sammanställningen av 200 mystery calls där rådgivarnas kunskaper och bemötande utvärderades.

Motiveringen från juryn löd:När man ringer hit möts man av mycket professionella och sakliga agenter. Vilket ärende man än har så kan man lita på att man får ett korrekt svar samt ett sansat bemötande. Agenterna tar sig tid att förklara vad som gäller, vilket skapar trygghet för den inringande. I klassen Bank & Finans står Lindorff AB som segrare.

“- En av Lindorffs viktigaste värderingar är Caring och priset är ett mycket fint bevis på att vi efterlever detta varje dag i vår rådgivning. Vi är otroligt stolta över att våra kunder och deras kunder har en trygg och förtroende ingivande kontakt med oss då det utgör hjärtat av vår verksamhet.” Lisa Sohtell. Head of operations Lindorff Sverige

För mer information:

Lisa Sohtell Head of Operations Lindorff Sverige: lisa.sohtell@lindorff.com073-5355691

Beatrice Bexelius Avdelningschef front office Lindorff Sverige: beatrice.bextelius@lindorff.com 073-2748046

Fakta Lindorff

Med en historia som går tillbaka till 1898, är Lindorff ledande i Europa inom kredithantering och är en fullservice europeisk kredithanteringsleverantör. Lindorff erbjuder informationstjänster, betaltjänster, faktureringstjänster, inkassotjänster och köp av avskrivna fordringar. Lindorffs uppdrag är att hjälpa alla de, de kommer i kontakt med till en bättre ekonomi och bidra till en balanserad kreditmarknad. Idag har Lindorff 3 500 anställda i 13 länder med huvudkontor i Oslo, Norge. Lindorff Sverige har över 200 anställda på våra kontor i Stockholm och Göteborg.Lindorff är majoritetsägt av Nordic Capital Fund VIII. http://www.lindorff.com/sverige

Kommentarer (0)