Nyhet   •   Feb 11, 2016 15:31 CET

Statoil Fuel & Retail Sverige AB är ett av landets ledande drivmedelsbolag med ca 700 stationer över hela landet. Statoil besökte Live Relations för att hitta rätt partner inom PR och Kommunikation.

Marias upplevelse Live Relations var över förväntan då evenemanget var professionellt, effektivt och lärorikt. Statoil upplevde att de fick en bra överblick över vilka byråer de ska rikta in sig på och fick många inspirerande idéer utifrån andra perspektiv utöver deras brief.

"Jag tycker att evenemanget är nytänkande och effektivt. Definitivt något att prova i jakten på en ny samarbetspartner!"

Maria Philipson, Marknad & Projektledare, Statiol Fuel & Retail Sverige AB

Live Relations träffas varje månad under avslappnade och effektiva former. Runt fem marknadschefer träffas under en förmiddag för att träffa runt fem byråer som under 20-minutersmöten presenterar utifrån en kortare brief. Efter mötena fungerar Live Relations som en mellanhand för att hålla kontakten mellan reklamköparna och byråerna inför

Kommentarer (0)