Live it Group tecknar avtal med Åhléns

Sveriges största upplevelseföretag Live it group fortsätter att expandera genom retailledet. I veckan tecknades ett avtal med Åhléns och i samband med invigningen av plan 2 på Åhléns City i Stockholm kommer Live its och My Days upplevelsepresenter lanseras.

Som en del i Live it Groups vision att skapa ett upplevande Sverige kommer Live its och My Days produkter göras tillgängliga på Åhléns City Stockholm. Lanseringen sker i samband med varuhusets stora invigning av plan 2 den 27 augusti. I ett senare skede kommer produkterna finnas på fler Åhléns runt om i landet.

-Vi är väldigt glada och stolta över att Åhléns väljer att jobba med oss och ser fram emot ett gott samarbete som gör att ännu fler människor kan ge varandra upplevelsepresenter. Vår mission är att så många som möjligt ska berikas med nya upplevelser och erfarenheter. Våra två varumärken, Live it och My Day, kompletterar varandra och utbudet låter fler människor uppleva. Det kan vara allt från avkopplande spabehandlingar till adrenalinfyllda fallskärmshopp, säger Live it Groups VD Martin Charlton.

• my day
  • åhléns city
  • retail
  • middag

Live it grundades 2005 och är idag marknadsledande inom upplevelsepresenter i Sverige. Med hundratals upplevelser i samarbete med Sveriges bästa arrangörer har Live it den högsta kvaliteten och det bredaste utbudet av upplevelser som ger minnen för livet.

Om My Day:
My Day är Live its systerbolag som levererar upplevelsepresenter i ett nytt och spännande format.
Sortimentet består av temaaskar som är inriktade på restaurang-, hotell- och spaupplevelser. Genom My Day erbjuder Live it Group ett ännu större utbud av upplevelsepresenter över hela landet.