Skönhet för alla

Sveriges största upplevelseföretag fortsätter att göra upplevelser ännu mer tilltalande. Eftersom skönhetsbranschen växer gör även utbudet av presenter inom den kategorin det. Nya tillskott under vintern i Live its skönhetssortiment är bl.a. pedikyr, manikyr och nagelförlängning.

Jasmina Zoghlami på Live its Partner- och produktavdelning menar att skönhetsbranschen både blir större och mer jämlik. "Tidigare var det nästan bara kvinnor som besökte skönhetssalonger och som använde skönhetsprodukter. Nu ser vi att intresset har ökat markant även bland killar. Produkterna och upplevelserna är inte längre bara anpassade för tjejer. Vi har t.ex. massage och behandlingar för män och den sedan länge populära upplevelsen Gentleman's shave."

Att marknaden ökar överlag innebär att intresset för att ge bort skönhetsupplevelser i present också gör det. Följaktligen satsar Live it på dessa produkter.

"Många människor har ont om tid och vill därför ha en ”quick fix” som ger ett hållbart resultat. Det är precis vad vi nu kan erbjuda i form av upplevelser inom skönhet för både kvinnor och män. Samtidigt blir möjligheterna att uttrycka vem man är fler och det gör den här typen av upplevelser ytterst personliga" säger Jasmina.

Live it erbjuder pedikyr, manikyr och nagelförlängning på flera orter i landet.

• skönhetsbranschen
  • nagelförlängning
  • manikyr
  • pedikyr
  • behandlingar
  • livsstil
  • massage
  • skönhet
  • upplevelse present

Live it grundades 2005 och är idag marknadsledande inom upplevelsepresenter i Sverige. Med hundratals upplevelser i samarbete med Sveriges bästa arrangörer har Live it den högsta kvaliteten och det bredaste utbudet av presenter som ger minnen för livet.