WE'RE HIRING!

WE'RE HIRING!

Lively Wines växer och vår produkt- och Inköpsavdelning behöver förstärkning.

Vi söker dig som är driven, kommersiell, kreativ och som hungrar efter nya utmaningar! Som produktchef ansvarar du för att strategiskt bygga och utveckla din produktportfölj med fullt budgetansvar. Du rapporterar direkt till ledningen.

Som person är du snabbfotad, följsam och ansvarstagande. Du har ett brinnande vinintresse och minst lika stor passion att utveckla och stärka nya och befintliga affärer. Du är en relationsbyggare med stor social kompetens. Flytande engelska och svenska i tal och skrift är en förutsättning, övriga språk är meriterande.

Lively är synonymt med livfull, pigg, alert och vital. Det är exakt vad vi vill förmedla till våra kunder och vänner. Vi vill inte bli ännu en importör i mängden, vi kämpar för att sätta en ny standard i branschen. På kort tid har vi byggt en produktportfölj bestående av namn som M.Chapoutier, Gaja, Champagne Billecart-Salmon och Pascal Jolivet. Passion för produkten är avgörande men vi känner samma passion för själva affären. Vi letar aktivt efter nya spännande samarbeten som sträcker sig bortom att bara leverera en flaska vin.

Vår filosofi är egentligen ganska enkel, vi kommer aldrig att leverera en flaska vin som vi inte är villiga att sätta Lively Wines sigill på. Vi värdesätter spårbarhet bakom varje flaska. Vi har en nära och personlig relation till våra samarbetspartners och besöker våra producenter regelbundet. Vår ambition är att Lively Wines sigill på sikt ska bli ett kvalitetssigill som våra kunder kan lita på.

På Lively Wines gör vi inget kortsiktigt. Vi söker rätt personlighet och karaktär snarare än rätt CV. Det här är en roll och ett ansvar som du kan växa in i. Ditt nästa steg? Skicka ett mail och CV till eric@livelywines.se och förklara varför vi ska satsa på just dig!