Logiwaste continues with AAA rating from Bisnode

Logiwaste has this year continued to achieve the highest credit rating AAA by Bisnode. This is a rating that only 3% of companies in Sweden reach up to.

The Trippel A rating from Bisnode has been around since 1989 and is today Sweden's most well-known credit rating system. To be rated as AAA - the highest credit rating a limited company can receive, requires that the limited company has been active for at least 10 years, trading over 2 million SEK and having key ratios that are significantly above the industry average.

• waste management
  • waste collection
  • waste
  • sustainable
  • environment

Logiwaste är ett Svenskt miljöteknikföretag grundat 2006. Bolaget bidrar till en bättre totalekonomi, arbetsmiljö, närmiljö och en hållbar framtid genom helhetslösningar inom automatiserad avfallshantering. Logiwaste har vidareutvecklat sopsugstekniken genom innovativa, driftsäkra och effektiva system och anläggningar för hushållsavfall, kommersiellt avfall och tvätt.

Vanliga användningsområden inkluderar sopsug för bostadsområden, innerstadsområden och kommersiella fastigheter, samt avfallssug och tvättsug för sjukhus och vårdmiljöer.

www.logiwaste.se

Lars Jonsson