Loxysoft ServiceCenter väljs före Stockholm

Vi är oerhört tacksamma att kunna knyta till oss ytterligare kompetens i form av tidigare teamchefen på Loxysoft ServiceCenter, Henrik Thuresson. Henrik kommer att förstärka Loxysoft ServiceCenter och medför massor av rutin och kunskap. De kunder som tidigare varit i kontakt med Henke vet hur mycket kundnytta han tillför.

- Att Henke väljer att flytta tillbaka till Östersund och Loxysoft är ett kvitto på att vi är en attraktiv arbetsgivare. Den här rekryteringen kommer att märkas på ett positivt sätt både för oss och våra kunder, säger Loxysofts VD, Tobias Sjölander

• nyanställd
  • servicecenter

Loxysoft AB har sedan starten 2001 vuxit till Sveriges ledande leverantör av callcenterapplikationer. Som årets gasellföretag 2008 och med en 62:a plats på FAST 500 med en tillväxt på 2367 procent är Loxysoft AB ett av Europas snabbast växande företag inom media, telekom och teknologi.Loxysoft AB har sitt kontor i Östersund i Jämtlands län. Med siktet inställd på Europa ser vi fram mot nästa steg i företagets utveckling.
Kärnprodukten i vårt sortiment är Sveriges mest sålda dialersystem, Loxysoft Sales. Med introduktionen av Loxysoft Flow har vi ambitionen att revolutionera och effektivisera hur företag och organisationer hanterar sina processer.
Nyckeln till framgång för både oss själva och våra kunder är att skapa förutsättningar för effektiv försäljning, vilket är Loxysofts specialitet.