LUNDMYR of Sweden bjuder på barnfotografering i Mood Stockholm

Den 23-24 augusti kl: 10:00 - 15:00 arrangerar LUNDMYR of Sweden en rolig barnfotografering och fototävling i Mood Stockholm. Lån och köp av plagg med trycket Älskling och Gullunge till fotograferingen finns på plats liksom möjlighet att vinna fina priser från LUNDMYR of Sweden och Klick-Kids Barnfotografer.

Med hjälp av Klick-Kids får vi din nyfödda att le lyckligt rätt in i kameran eller din blyga treåring att våga bjuda på sitt finaste jag.

Välkomna alla Älsklingar och Gullungar till en rolig fotoupplevelse med din familj!

TÄVLA PÅ FACEBOOK: 1:a pris till ett värde av 9995 kr

Vi lägger efter ert godkännande ut bilderna på LUNDMYR of Swedens Facebooksida där ni kan hämta och spara bilden liksom dela den med vänner. För att vara med och tävla om våra fina priser delar ni er bild på Facebook med era vänner som hjälper er att vinna tävlingen. Den bild som blir gillad flest gånger de respektive dagarna vinner pris

(1:a respektive 2:a-pris). Vinsterna är en Lyxkasse innehållande produkter från LUNDMYR of Sweden samt en studiofotografering hos Klick-Kids till ett värde av 9995 kr (1:a pris) samt 5 000 kr (2:a pris).

Fotograferingen äger rum i samarbete med Mood Stockholm och Klick-Kids Barnfotografer.

Mood Stockholm är en av huvudstadens naturliga träffpunkter, både för stockholmarna själva och för turister från jordens alla hörn. I den brokiga och levande miljön kan du njuta, shoppa, umgås och arbeta under en stor del av dygnets timmar. Läs gärna mer på www.moodstockholm.se

Klick-Kids Barnfotografer fotograferar våra yngsta medmänniskor och har med sin långa erfarenhet bra trix som får nyfödda bebisar och blyga treåringar att le lyckligt rakt in i kameran och våga bjuda på sitt finaste jag. Läs gärna mer på www.klickkids.se/

LUNDMYR of Sweden designar och säljer tidlösa kläder, leksaker, inredning och accessoarer i Skandinavisk design för barn från 0-6 år liksom utvalda produkter för den gravida mamman. Företaget kännetecknas och har sitt ursprung i småbarnskläder i rött, svart och vitt med kärleksfulla texter, som närmast har blivit svenska klassiker - Älskling, Sötnos och Gullunge. LUNDMYR of Sweden firar 10 år på marknaden och grundades år 2004 av Mia Lundmyr. Läs gärna mer på www.lundmyr.com