Skydda dina fordon med Malux maskinlarm

Nyhet   •   Okt 07, 2016 14:38 CEST

Malux maskinlarm är perfekt för skogsmaskiner, lantbruks- & entreprenadfordon.

Malux Maskinlarm är ett mångsidigt larm vars primära uppgift är att snabbt skicka information till dig om vad som sker i realtid. Oavsett ifall någon öppnar dörren till hytten, luckan till verktygslådan eller försöker stjäla ditt bränsle så vet du det inom några sekunder. Skulle någon dessutom försöka transportera bort din maskin så kan du enkelt följa den direkt i appen via kartfunktionen. Larmenheten är helt ingjuten, vibrationstålig och vattentät (IP68) för att klara de allra tuffaste miljöerna. Den smidiga fästanordningen i kombination med enhetens diskreta storlek gör det möjligt att montera larmet på de flesta ställen. Larmet hanteras enkelt via vår app, SMS eller den medföljande fjärrkontrollen. Appen kan hantera ett flertal larm samtidigt och låter dig även konfigurera larmet efter dina egna önskemål.

Enkel installation av tillbehör med trådlös anslutning

De olika tillbehören och reläutgången öppnar upp för många olika användningsområden.

För upptäckt av stöld eller inbrott finns magnetkontakt, IR-sensor, vibrationssensor, spänningsdetektor, temperaturdetektor eller läckagedetektor som larmar direkt vid ev. fel.

Anslut reläutgången till dieselvärmaren och du har ett varmt fordon när du ska börja arbeta.

• Maskinlarm med reläfunktion
  • Reläutgång för valfri styrning t.ex. dieselvärmare
  • App för enkel användning (iOS/Android)
  • Trådlös anslutning av tillbehör t.ex. fjärrkontroll, magnetkontakt, vibrationssensor eller liknande