Ny säljare för vårt fordonssegment!

Pressmeddelande   •   Feb 08, 2013 08:00 CET

Nu välkomnar vi Mikael Boström till Malux. Mikael kommer att arbeta med vårt sortiment av fordonsprodukter som alkolås, fordonstelefoner och antenner i region norr. Det geografiska området sträcker sig från Gävle till Kiruna.

Vad har du gjort tidigare? -Jag har varit verksam som teknisk säljare och produktanvarig samt affärsutvecklare inom fordonshandeln / eftermarknadssektorn under större delen av mitt yrkesliv, säger Mikael.

Vad vill du göra på Malux? -Jag vill utveckla alla tänkbara affärsmöjligheter inom region norr för Malux fordons- och kommunikationssegment. Vi har ett bra sortiment av fordonsutrustning som passar till bussar, lastbilar, yrkesfordon, entreprenadmaskiner och skogsmaskiner. Inriktningen på våra produkter stämmer bra överens med mina tidigare erfarenheter av branschen, avslutar Mikael Boström

Välkommen till Malux Sweden AB önskar kollegorna!

Kommentarer (0)