Ny säljare inom Explosionsskyddat elmateriel!

Nu välkomnar vi Daniel Skoda till Malux. Daniel kommer i huvudsak arbeta med vårt sortiment av Ex-certifierat och ATEX-certifierat elmateriel. Hemmakontoret blir Malux i Stenungsund.

Vad har du gjort tidigare? -Jag är utbildad Industrielektriker och Marknadsekonom från IHM Business School. Har jobbat utomlands i några omgångar, bla i Australien och USA. Min stora passion är sedan tidig ålder dykning, fridykning och MTB på stigarna i Vättlefjäll norr om Göteborg, säger Daniel Skoda.

Innan jag började på Malux var jag storkundsansvarig i Sverige och Danmark på BARTEC AB med placering i Göteborg i över 4 år. Dessförinnan ansvarade jag för det industrirelaterade produktprogrammet på Vadsbo Transformatorer AB.

Vad vill du göra på Malux? -Jag vill fortsätta utvecklas inom den komplexa världen som explosionsfarlig miljö i kombination med elektriskt materiel innebär. Jag vill också uppfattas av branschen som en pålitlig och kompetent person inom området Ex. Sist men inte minst, vill jag ha kul på jobbet, avslutar Daniel Skoda!

Välkommen till Malux Sweden AB önskar kollegorna!