Nya smarta tillbehör som förenklar din vardag

Nya smarta tillbehör som förenklar din vardag

Med Marbodals nya väggförvaringssystem skräddarsyr du ytan mellan bänk- och väggskåp, helt efter dina önskemål och utnyttjar tomt utrymme mycket bättre. Allt från hyllor, krokar och hållare för hushållspapper till belysning och USB-laddare för telefon och läsplatta. Du väljer helt själv och kan enkelt flytta och byta plats efter behov.

I de smidiga 12-voltsskenorna kopplar du in belysning och USB-laddare till telefon och läsplatta. Hyllor med möjlighet till förvaring, knivhållare som håller vassa knivar borta från lådorna och krokar att hänga köksredskap på.

Det finns stor variation på stänkskydd att välja mellan som t.ex. laminat, rostfritt eller paneler av glas. Föredrar du kakel kan skenorna användas även till detta.

Låt kreativiteten flöda
Marbodals väggskenor måste inte ha sin plats i köket. Det finns många platser i hemmet som har behov av struktur. Montera den ovanför sängen och använd belysningen som läslampor. En groventré med flexibla lösningar, krokar, hyllor och laddare bidrar till enklare vardag för många. För dig som bor på få kvadratmeter är behovet oftast ännu större att utnyttja tomma ytor. Då är detta en perfekt förvaringsmöjlighet.

Låt kreativiteten flöda och använd väggförvaringssystemet där du har behov av att skapa ordning och reda samtidigt som det ser snyggt och stilrent ut.

Kategorier

Marbodal har skapat kök för livets alla tillfällen sedan 1924. Missionen är att skapa rum med personlig atmosfär där funktionerna bjuder in till ett enklare liv, hjärtliga umgängen och fantastisk matlagning.
Flera av köken är Svanenmärkta. Huvuddelen av försäljningen sker genom Marbodalbutiker, bygghandeln, och husfabriker i Sverige. Marbodal är ett av flera välkända varumärken inom Nobiakoncernen, Europas ledande köksinteriörföretag.

www.marbodal.se

Marbodal - Kök för dig och nästa generation

Marbodal har skapat närproducerade kök efter beställning sedan 1924. Att våra kök är närproducerade innebär att vi gör allt vi kan för att bidra till ett mer hållbart samhälle.

Vi värnar om nästa generation genom omsorgsfull tillverkning, hållbara lösningar och Sveriges bredaste sortiment av Svanenmärkta kök.

För oss handlar det om att hjälpa till att skapa kök där hela livet får plats. Ett genuint hantverk, smarta lösningar och känsla för design gör det möjligt att skapa den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 100 åren.

Marbodal
Mossebogatan 6