Gratis kontorsplats i Malmö: Alexander Knutagård berättar...

Blogginlägg   •   Maj 16, 2014 10:04 CEST

Som många av er redan kanske vet så erbjuder vi gratis kontorsplats i WTC Malmö. För att klargöra varför vi erbjuder detta så ställde vi två snabba frågor till Alexander.

Hej Alexander, kan du berätta lite om dig själv?
Alexander Knutagård heter jag. Arbetar som grafisk designer med egna bolaget Knutagård Design där jag pysslar med både digitala och tryckta medier. Framförallt blir det mycket design för webb men också en del trycksaker. Jag är en sann minimalist som går igång på Swiss design och älskar att blanda ihop detta med rena former av humoristiska och oväntade drag.

Hur kom du i kontakt med Markenvard?
Markenvard Media erbjöd mig en gratis plats i deras kontorsmiljö. Med gratis menar jag verkligen gratis. Det finns inga underliggande avtal som rör runt i grytan. Vi som sitter på Markenvard med egna lådor erbjuds däremot bra gemenskap, grym wifi, espressos och utskrifter och utan att smicka mig själv för mycket får jag känslan av att vi är utvalda kompetenser som sitter här. Det har blivit många möjligheter för bra samarbeten.

Om du blir inspirerade tycker jag att du ska ansöka om en plats omedelbart!