Nätverket MARKNADSCHEFERNA MALMÖ/SYD: Kom med i vår VIP-klubb

Nyhet   •   Jul 17, 2012 10:39 CEST

NÄTVERKET MARKNADSCHEFERNA MALMÖ/SYD

Hejsan,

Jag heter PeO Axelsson (f d marknadschef på Stena Line) och jag driver nätverket ”Marknadscheferna”. Vi har funnits i Västsverige sedan 2009 och är nu över 1.300 marknadschefer/marknadsansvariga som träffas och umgås med varandra.

I höstas startade vi upp en liknande grupp i Malmö/Syd, och hoppas att du vill vara med. Är du redan medlem - så är det bara att glömma denna påminnelse.

Syftet med nätverket är att vi som är marknadsansvariga i företag och organisationer i sydsverige ska träffas, lära oss mer, byta erfarenheter med varandra och ha det trevligt.

Hela nätverket baseras på Facebookgruppen ”Marknadscheferna Malmö/Syd”. Du blir medlem genom att ansöka om medlemskap i denna grupp. All info hur du gör finns på www.marknadscheferna.se.

Direkt länk till Facebookgruppen kommer här:

Bara att ansöka till gruppen – och du kan gå ur när du vill.

Det kostar ingenting att vara medlem, och med jämna mellanrum genomför vi riktigt bra aktiviteter – även dessa kostnadsfria. Så det finns ingen risk i detta – och inga andra krav på dig.

Redan idag finns över 250 medlemmar från bl a följande företag:

Akka Frakt, Alfa Laval, Apsis, Berendsen, Berghjs School of Communication, Bostik AB, Consafe Logistics, Enea, Ernst&Young, Gleerups Utbildningar, Honda Nordic, IHM Business School, Ikano bank, IKC Fonder, LUGI Handboll, Luftkastellet, Malmö Aviation, Malmömässan, Malmö Opera, Malmö Stadsteater, Metro, Mobilia, Panduro Hobby, Partner Tech, Procurator, Qlik Tech, Scandic Hotels, Scandinavian Cosmetics, Scandlines, Sembo, Skånemejerier, Solgar Sverige, Stena Line, Svenssons i Lammhult, Sydsvenskan, TaylorMade - Adidas Golf, Western Union, Öresundsbron och många fler från både stora och små företag.

Det vore trevligt att ha dig som medlem och att ses på våra träffar framöver.

Vänligen,

Marknadscheferna