Nätverket MARKNADSCHEFERNA Stockholm bjuder "hem till DISNEY"

Nyhet   •   Okt 22, 2012 15:44 CEST

Den 15 november är alla medlemmar i nätverket MARKNADSCHEFERNA Stockholm välkomna till frukostmötet "Hemma hos DISNEY". Under mötet berättar fyra av The Walt Disney Company Nordics marknadsansvariga om varumärket Disney, Mediehuset Disney, nyheter 2013 och öppnar upp för samarbeten med andra företag. Eventet är en del av Marknadschefernas etablering i Stockholmsregionen.

Marknadscheferna är idag Sveriges största nätverk för marknadsansvariga - med över 1 500 medlemmar i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Stockholm har nätverket funnits sedan årsskiftet 2011/2012 och har idag nära 300 marknadschefer som medlemmar. Nätverket startades 2009 i Göteborg.

"Vår målsättning är att ge medlemmarna medlemskap och riktigt bra aktiviteter - helt utan någon kostnad", säger PeO Axelsson, vd på Marknadscheferna Norden AB.

Den som vill bli medlem blir det via den lokala Facebookgruppen: Marknadscheferna Stockholm.Där kan man också anmäla sig till Disney-eventet.

Om man vill besöka eventet för att prova-på, utan att bli medlem skickar man bara ett mail till: peo@marknadscheferna.se.

Kommentarer (0)