Catrinelunds Gård går på djupet med gps-lösningar från Ag Leader

Catrinelunds Gård AB importer bland annat Soil-Max dikningsplogar från USA. Nu tar företaget ytterligare ett steg och svarar för försäljningen av gps-system från Ag Leader på den svenska marknaden. Det sker i tätt samarbete med Ag Precision i Danmark. Catrinelunds Gård berättar om samarbetet på MaskinExpo, den 23–25 maj, där företaget även presenterar sina dikningsplogar.

Gps-systemen från AG Leader är kända och uppskattade för sin användarvänlighet och smidiga anpassning till både nya och gamla maskiner.

AG-Leader är ägare till Soil-Max, så det finns en naturlig koppling till att Catrinelunds Gård nu fördjupar samarbetet med generalagenten AG Precision i Danmark.

Redan tidigare har Catrinelunds Gård sålt AG Leaders gps-system tillsammans med dikningsplogarna från Soil-Max.

Björn Järpemo, Sales manager Soil Max
Catrinelunds Gård AB
Tel: 076–188 19 44
bjorn@catrinelundsgard.se
www.catrinelundsgard.se

• kabling
  • täckdikning
  • dikning
  • catrinelunds gård
  • dikningsplog
  • gps
  • gps-system
  • kabelplöjning

Om MaskinExpoMaskinExpo har arrangerats i över 30 år och är Nordens största entreprenadmässa. På mässan visas entreprenadmaskiner, redskap och tillbehör, verktyg, transportfordon, grönytemaskiner, skogsmaskiner samt maskiner för vägunderhåll, lantbruk och bergsbruk. Mässan äger rum på STOXA, en mil från Arlanda, den 23–25 maj 2019.