Hako rullar in med Yamaha på MaskinExpo

Hako Ground & Garden utökar sin produktportfölj med ännu ett välrenommerat varumärke – Yamaha! Det innebär att Hako blir distributör för Yamahas golfbilar och arbetsfordon på den svenska och norska marknaden. Samarbetet uppmärksammas av Hako på årets MaskinExpo, som hålls på STOXA den 18-20 maj 2017.

Samarbetet mellan Hako Ground & Garden och Yamaha Motor Scandinavia AB inleddes vid årsskiftet 2016/2017.

– Vi ser detta som ett perfekt komplement till vårt breda produktsortiment och kan nu erbjuda våra kunder ännu flera kvalitetsprodukter, kommenterar Anna Johansson på Hako Ground & Garden.

Anna Johansson
Hako Ground & Garden AB
Tel 035-10 00 00, 0708-83 00 75
anna.johansson@hako.se
www.hako.se

• golfbil
  • arbetsfordon
  • grönytemaskiner

MaskinExpo har arrangerats i drygt 30 år och är Nordens största entreprenadmässa. På mässan visas entreprenadmaskiner, redskap och tillbehör, verktyg, transportfordon, grönytemaskiner, skogsmaskiner samt maskiner för vägunderhåll, lantbruk och bergsbruk.
Mässan äger rum på STOXA, en mil från Arlanda, den 18-20 maj 2017.