Äntligen finns möjligheten att köpa med sig Matkomforts gulasch på sportlovet!

Nu lagom till sportlovet erbjuder vi på Matkomfort nya och gamla kunder att köpa extra av vår gulasch! Vare sig man ska till fjällen eller vara hemma kan det vara bra att ha lite extra mat i kyl eller frys.

Gulaschen säljs i förpackning om 4 portioner (ca 1 kilo), för 165 kronor och levereras inför vecka 9. Beställer man gulasch för minst 495 kr (12 portioner) eller har en ordinarie leverans så blir leveransen kostnadsfri.

Gulaschen är en av de absoluta favoriterna hos våra kunder. Den är ofta med på event där nya kunder erbjuds att smaka på kockarnas hantverk. Gulaschen uppskattas av både stora och små och är enkelt att bara värma och servera med en klick matyoghurt och gärna med ett gott bröd eller kanske lite bulgur. Gulaschen går även utmärkt att frysa om inte allt går åt på en gång.

Det känns fantastiskt att ge våra kunder en möjlighet att kunna köpa en utvald rätt om man inte vill ha en hel matkasse eller om man vill ha lite extra mat. Just gulaschen är en favorit hos många och en självklar del av sportlovet tycker vi, säger Henrik Isaksson, grundare Matkomfort. Vi har genom åren fått många förfrågningar från kunder som önskar att "de alltid kunde ha en gulasch i frysen", fortsätter Henrik.

Oavsett om man beställer gulasch eller Matkomforts vanliga matkasse erbjuds så här inför sportlovet leverans under fredagskvällen den 21/2 (kl. 17-22)*. Just för att man ska kunna ta maten med sig på sportlovet. Perfekt att ha allt planerat och inköpt inför stugvistelsen. Leverans till ICA Stop Täby går utmärkt att få fredagen den 21/2, sedan är det bara att plocka upp matkassen eller gulaschen på vägen till fjällen! Det går också bra att hämta maten hos Matkomfort i Tyresö.

*/Fredagsleverans gäller ej ytterområden, Uppsala, Södertälje och Mälardalen, kontakta Matkomfort för mer information.