2014-01-11 KL 10:01 lanserades en PR kampanj i Sverige till 3634 journalister.

Vi är först i världen med att låta "utställare" möta media och besökare i "digitala mässmontrar" dygnet runt, alla veckans 7 dagar. Eftersom vi har en fast budget, så riskerar "digitala utställare" ingenting förutom då, att få bokat antal "digitala besökare" till sin mässmonter.

När den "digitala mässmontern" uppnått bokat antal besökare, stänger vi ner mässmontern och sen är det upp till oss, om det tar några timmar ett dygn eller någon vecka. Monterhyran är slopad och ersatt med ett fast pris per besökare. Som "digital mässutställare" väljer utställare bara utifrån ett nationellt eller internationellt perspektiv beroende om man vill ha svenska besökare, eller internationella besökare till sin "digitala mässmonter".

VAD ÄR "NÄSTA STORA GREJ"...

Boka Din monterplats i den "digitala mässvärlden" 2014!

Titta in i Panasonics "digitala mässmonter" nedan, där kan man välja "textad presentation" eller inte. Man kan såklart översätta texten på valfritt språk och ändå använda samma "digitala mässmonter". Lägger man därtill att Panasonics "digitala mässmonter" får 150 000 besökare så kommer Panasonics "digitala mässmonter" sälja många mer produkter än en fysisk mässmonter...

Volvo Trucks reklamfilm med Jean-Claude Van Damme publicerades den 13 nov 2013 och haft över 67 miljoner exponeringar. Hade reklamfilmen lanserats genom en “digital mässmonter” då hade Volvo Trucks fått fler exponeringar och vi hade skapat ett större mervärde för “reklamfilmen” med länkningar till återförsäljare runt om i världen.

Maximilian Johansson
Ring 0707-164332
E-post maximilian.johansson@yahoo.com

• mässmonter
  • mässbranschen
  • digtial marknadsföring
  • digitalmässmonter
  • digitala affärstrender
  • digitala affärsmodeller
  • digitala affärer
  • sydexpo erbjuder affärsavslut 24/7...
  • sydexpo
  • mässprodukter

• Skåne

SydExpo är välkänt över hela världen och har med sitt unika mässkunnade och stora internationella erfarenhet varit en betydelsefull aktör för mässbranschens utveckling. SydExpo har i Sverige arrangerat flera av de mässorna som haft flest besökare i Malmö, Göteborg och Stockholm.

SydExpo
 såldes till Blenheim 1990. Blenheim sålde sin verksamhet till Miller Freeman. Den globala mässverksamheten döptes till United News & Media. Efter några år såldes mässdelen till Reed Exhibitions som då blev världens största mässarrangör.

SydExpo!
Sveriges äldsta privatägda mässbolag grundades 1967 i Malmö.